6094051609 |
Les competències comunicatives i les Ciències Socials |
2017-2018 |
Grup de treball. Secundària Obligatòria |
|
|
|
16/10/2017 - 9/6/2018 (40 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
CRP del Segrià |
|
Pius XII, 4 (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
La darrera sessió és una jornada completa de cinc hores, basada en una sortida didàctica. |
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
12/09/2017 - 26/09/2017 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Grup de treball orientat a reflexionar sobre el tractament integrat de llengua i continguts dins la matèria de ciències socials per elaborar propostes didàctiques que vagin en aquesta línia.
|
| |
Objectius |
- Millorar les estratègies d'ensenyament-aprenentatge de l'àrea de ciències socials, tenint en compte la competència lingüistica de l'alumnat.
- Conèixer les aportacions de les diverses metodologies d'aprenentatge integrat de llengua i continguts.
- Elaborar activitats didàctiques que responguin al model TILC.
|
| |
Continguts |
- Reflexió teòrica: el model comunicatiu d'ensenyament-aprenentatge.
- Les habilitats cognitivolingüístiques i les ciències socials.
- Preparació i elaboració de propostes didàctiques de ciències socials.
|
| |
Formador/a |
Jaume Cortada
|
| |
Avaluació |
- Aprofitament en termes d’aprenentatge.
- Realització del treball planificat.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Valoració positiva dels materials i/o de les evidències justificades del treball realitzat.
|
| |
Persones destinatàries |
Professoat de ciències socials de secundària del Segrià.
|
| |
E-mail |
jcortad2@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
16/10/2017 |
1700 |
1930 |
Sessió 2 |
dilluns |
20/11/2017 |
1700 |
1930 |
Sessió 3 |
dilluns |
22/01/2018 |
1700 |
1930 |
Sessió 4 |
dimarts |
20/02/2018 |
1700 |
1930 |
Sessió 5 |
dilluns |
16/04/2018 |
1700 |
1930 |
Sessió 6 |
dilluns |
14/05/2018 |
1700 |
1930 |
Sessió 7 |
dissabte |
09/06/2018 |
0900 |
1400 |
|
| |